lunes, 21 de junio de 2010

Como crear una carpeta y Guardar un adjunto

Hola em dic Montserrat i estic aquí en Omniá Bufalá posant-me un poc al dia en això de les noves tecnologies. Tenim un profe molt Guay Dani, que ha de repetir les coses una vegada i una altra perquè ens assabentem d'alguna cosa, bé a poc a poc alguna cosa aconsegueix. A continuació podreu veure una mostra dels treballs que anem aconseguint fer.



Com crear una carpeta: Primer vaig clica amb el botó dret del ratolí en la pantalla em vaig posar en NOU I CARPETA, després vaig copia la pantalla amb la tecla IMPR PANT i amb el botó dret del ratolí ho vaig enganxa en un document de Word i després amb el programa li vaig posar formes i colors.



Guardar un arxiu adjunt del correu: Abri el correu, vaig copia la pantalla amb la tecla IMPR PANT , obri el Word i ho vaig enganxa amb el boton dret del ratoli.





No hay comentarios:

Publicar un comentario